• Komplexní podpora provozu IT systémů
  • Podpora řešení na platformách Esri a Bentley (Microstation)
  • Správa a údržba databází ORACLE a SQL
  • Služby Hot-Line a Help Desk - garance SLA
  • Uživatelská podpora, konzultace a poradenství
 

Našim zákazníkům dlouhodobě poskytujeme služby v oblasti zajištění provozuschopnosti námi implementovaných řešení i standardních IT technologií. Máme dlouholeté zkušenosti s provozem GIS technologií Esri a Bentley. V našem týmu jsou i špičkoví databázoví specialisté zaměření na správu a provozování databázi ORACLE nebo SQL. Proto jsme schopni zajistit komplexní servis a údržbu a řešení jednotlivých incidentů v reakčních časech dle požadavků zákazníka. Našim zákazníkům nabízíme Hot-Line a HelpDesk s vysokou mírou dostupnosti. Veškeré požadavky a incidenty jsou logovány a je monitorován průběh jejich řešení. Součástí služby je i reporting plnění SLA.

Kromě dlouhodobého zajištění provozuschopnosti a údržby IT systémů, nabízíme i jednorázovou podporu při upgradech systémů nebo přechodech na vyšší verze. Zákazníkům nabízíme konzultace a analýzy, díky kterým se mohou kvalifikovaně rozhodnout, zda a kdy upgradovat své softwarové vybavení. Přinášíme informace o výhodách a funkcionalitě nových verzí v kontextu s možnými implementačními riziky a s ohledem za maximální efektivitu provozu IT řešení a důrazem na snižování TCO (Total Cost of Ownership).