22.8.2017 | Kategorie: Kalendář akcí

Seminář je určen především pro facility managery a správce majetku, v jejichž kompetenci je efektivní péče o rozsáhlý majetek, sledování nákladů na údržbu i kontrola procesů spojených s obnovou majetku. Přijďte se inspirovat a vyslechnout si praktické zkušenosti z oblasti správy majetku!

Seminář je zaměřen na specifika správy majetku a podpory facility managementu v areálech vysokých škol a průmyslových podniků. Bude představeno řešení, které umožňuje a usnadňuje orientaci v různě rozmístěných budovách, v jejich uspořádání z pohledu organizační struktury, či v rozdílně využívaném majetku. O zkušenostech práce s takovýmto systémem, o jednotlivých funkčnostech i jejich přínosech, pohovoří zástupci vysokých škol a průmyslových podniků, kteří řešení používají.

S komplexními a provázanými informacemi, které softwarové řešení poskytuje, mají uživatelé jedinečný nástroj pro sledování nákladů na údržbu a na kontrolu procesů spojených s obnovou majetku. V možnostech softwaru je zároveň propojení na další systémy v organizaci. Kombinace grafických, technických a popisných informací nabízí využití jak na straně pracovníka správy majetku, tak u vedení společnosti.

KDY a kde
  • 24. října 2017 od 10:00 do 16:00 hod. (registrace účastníků od 9:30)
  • Vzdělávací a informační centrum Floret, Květnové náměstí 96, Průhonice, mapa, www.floret.cz.
    Možnost parkování přímo v areálu centra Floret – pro účastníky zdarma
Program SEMINÁŘE
  • 09:30 - 10:00  Registrace + coffee break
  • 10:00 - 10:05 Úvod
  • 10:05 - 10:45 Softwarové řešení správy majetku a jeho možnosti (Jakub Hradil a Karel Scholz, HSI, spol. s r.o.)
    Představení základních modulů AMI 8 - Pasport, Nájmy a pronájmy, Údržba, Energie a odečty
    Prezentace dat v systému AMI 8 – co je to widget?
  • 10:45 - 11:00 Implementace grafických dat pasportu jako služba (Karel Scholz, HSI, spol. s r.o.)
  • 11:00 - 11:45 Aktuální trendy a jejich praktické využití v CAFM systému
    Energie a odečty – získávání a zpracování dat pomocí systému AMI (Karel Scholz, HSI, spol. s r.o.)
    Energetický audit (Petr Krejčík, Energetický poradce s.r.o.)
  • 11:45 - 12:00 Prostor pro dotazy
  • 12:00 - 13:00 Oběd
  • 13:00 - 14:00 Zkušenosti s využíváním softwarového řešení AMI
    13:00 – 13:30 Využití AMI v prostředí areálu Unipetrolu (Václav Novák, Unipetrol RPA, s.r.o.)
    13:30 – 14:00 Přínosy nasazení AMI a praktické zkušenosti (Martin Weinpold, Jednota, spotřební družstvo České Budějovice)
  • 14:00 - 14:15 HSI závěr - vize 2018, rozvoj AMI (Jakub Hradil a Karel Scholz, HSI, spol. s r.o.)
    Responzivní design pro další moduly AMI - AMI Rezervace prostor a AMI Nájmy a pronájmy
    Nové moduly
    Změna kontaktů helpdesku od roku 2018 - ukončení systému PerfectionMaker, JIRA Service Desk
    Podpora jednotlivých verzí AMI pro rok 2018
  • 14:15 - 14:20 Slosování dotazníků o ceny
  • 14:20 - 15:00 Odpolední coffee break a závěr semináře
Registrační poplatek

Neplatí se žádný účastnický poplatek a občerstvení je pro účastníky zajištěno po celou dobu akce zdarma. Pro účast na semináři je nutné se registrovat!!

PŘIHLÁŠKA - registrace

Pokud se chcete semináře zúčastnit, registrujte se, prosím, prostřednictvím následujícího formuláře nejpozději do 17. října 2017.